onsdag den 12. februar 2014

Burger på Rambla i Ørestaden

Restaurant: Rambla bar & grill
Hjemmeside: http://www.timos.dk/rambla.php

Dette var tredie gang, vi spiste på Rambla. De to andre gange fik vi tapas, som de laver rigtig godt i min mening. Det skal jeg nok skrive om en anden gang - måske til sommer, hvor vi kan sidde udenfor.

Denne gang besøgte vi stedet for, at jeg kunne prøve deres burger, og Sebastian fik i stedet en åben sandwich med kylling og parma skinke.

Burgeren var udmærket krydret og stegt. Jeg kunne især godt lide det syltede peberfrugt på toppen, mens tilvalget af gratineret gedeost var lidt tvivlsom. Bollen var udmærket og nem at skære i - i hvert fald bunden, hvorimod toppen var ret sprød.

Og fritterne de var skønne.

Alt i alt var det en udmærket burger, dog uden at være god nok til at komme med på min favorit liste.


Min liste over mine favorit burgere er derfor stadig (i alfabetisk rækkefølge):

Ingen kommentarer: