lørdag den 15. februar 2014

Fiskmarket

Restaurant: Fishmarket
Hjemmeside: http://fishmarket.dk/

Så fik jeg endelig overtalt Sebastian til at besøge en fiskerestaurant med mig. Jeg har en gang før været på Fishmarket til en "tøseaften", men da fik jeg ikke skrevet om stedet, og derfor lokkede jeg Sebastian med på stedet til en lørdag frokost.

Vi startede med at dele tre grillede østers Kilpatrick med worchester sovs og bacon.

Og herefter fik jeg en hummer med mayonnaise til forret og en stegt pighvar med spinat og sauce nage til hovedret.

Og Sebastian fik en ceviche med råmarineret laks, tomat, passionsfrugt, chili maynaise, basilikum og koriander til forret og en jomfruhummer bisque til hovedret.


Begge mine retter var udmærket. Jeg kan rigtig godt lide en hummer serveret på denne simple måde. Faktisk var det også det, jeg fik ved sidste besøg. Hovedretten havde en lækker smag, omend jeg gerne ville have undværet persillen. Hovedretten, jeg fik sidst, var deres rødtunge med brunet smør og kapers, og den var måske en tand bedre end denne ret i min mening.

Sebastian kunne heldigvis rigtig godt lide hans forret, og han vil måske gerne prøve stedets andre ceviche's, så det er en god chance for, at vi vender tilbage engang.

Ingen kommentarer: