mandag den 26. januar 2009

Halifax

Restaurant: Halifax Hjemmeside: http://www.halifax.nu/ Vi har været på Halifax tre gange nu med skiftende succes. Første gang var vi meget skuffet; burgeren var stegt for meget og kartoflerne var lidt rå i det. Senere hen blev stedet dog valgt af ”i byen” som stedet med den bedste burger og jeg havde også læst flere andre gode reviews af stedet, så vi bestemte os for at give stedet en ekstra chance. Og det var en god ide for den burger jeg fik denne gang; den store ”Lone Star” med ekstra cheddar ost og bacon på toppen var virkelig lækker. Bøffen var perfekt stegt, kartoflerne var dejligt sprøde og ikke rå og chipotle mayoen var stærk men god. Tredje gang var næsten lige så god men ikke helt; bøffen kunne godt have været stegt noget mere. Jeg vil give Halifax’s burger en anden plads pga. den skiftende kvalitet. Var den altid lige god ville den nok slå Quotes burger, men det er den altså ikke. Alligevel vil jeg nok spise den igen. Min liste over favorit burgere er nu: 1) Quote’s grillede burger 2) Halifax's Lone Star burger 3) Cafe Marius’s burger

Ingen kommentarer: