onsdag den 20. juli 2011

Hache burger

Restaurant: Haché Gourmet Burgers
Hjemmeside: http://www.hache.dk/

Vi har nu også fået prøvet gourmet burgeren på Haché.

Jeg fik BBQ burgeren og er imponeret. Især kunne jeg godt lide bollen, der var blødere end normalt og derfor gjorde burgeren nemmere at spise. Bøffen var medium pr. default, men jeg kunne havde bedt om at få den stegt anderledes. Den var dog udmærket, men ville nok have været mere saftig, hvis jeg  havde bedt om at få den stegt medium-rare. Det grønne var udmærket, men kunne have været bedre fordelt i burgeren. BBQ sovsen var god, men jeg ville gerne have haft mere af den. Osten var en  irsk cheddar, der lå let smeltet over bøffen.

Alt i alt var jeg meget tilfreds med min BBQ burger, omend der var et par steder, at den kunne have været forbedret.



Og der er i øvrigt ingen tvivl om, at vi vender tilbage til Haché, for den burger, som Sebastian fik, er også en jeg må prøve; en Iberico burger. Generelt syntes jeg, at de har nogle interessante varianter.



OK. Jeg giver op; Det er simpelthen for svært at sammenligne denne relativ mager burger med den fedtede fra Burger & Bun, og jeg kan derfor heller ikke sige, hvilken jeg bedst kan lide.

Så fra nu af vil jeg bare reviewe dem og liste de burgere, jeg kan anbefale enhver burger-elskere at prøve i vilkårlig/alfabetisk rækkefølge.

Min liste over mine favorit burgere er nu (i alfabetisk rækkefølge):

1 kommentar:

Simon sagde ...

Ikke længe siden jeg var der, og synes bestemt også det var godt.
Dog trak personalet lidt ned, i den samlede bedømmelse, som i øvrigt kan findes på bestburger.dk sammen med andre steder klubben har været :)

Jeg synes den store udfordring er at finde et sted med pladsbestilling :)