torsdag den 5. juni 2008

brunch på CAFE LUNA

Restaurant: Cafe Luna
Pris: 300 kr.
Hjemmeside: http://www.cafeluna.dk/

Jeg har nu fået brunch på Cafe Luna 2 gange. Første gang fik jeg deres sunde brunch Luna’s sunrise og anden gang fik jeg deres tunge og usunde Popeye. Jeg vil nok ikke vælge Popeye igen, det var bare for meget. Men det vidste jeg nok på forhånd, det skulle bare prøves. Det bedste ved Popeye var de scramblede æg med bacon – det smagte fantastisk, og også pomfritterne var gode. Luna’s sunrise derimod var en forfriskende oplevelse og det var dejligt at gå ud og få en skøn brunch uden at skulle gå derfra med en dårlig samvittighed. Den føltes sund nok til at man kunne spise den på kur. Skal jeg på Cafe Luna igen vil jeg nok vælge Luna’s sunrise igen eller en af deres morgenmad; måske Red, der bl.a. indeholder scramblede æg med bacon :)

Jeg vil give Luna’s sunrise 4,1 i karakter (ud af 5) og Popeye 3,7. Sebastian fik begge gange burger og er ikke så begejstret. Han kan bedre lide burgeren på Cafe Quote.

Ingen kommentarer: