lørdag den 6. marts 2010

Allo Allo

Restaurant: Allo Allo

Dette var vores første besøg på Allo Allo som er Madklubbens nye søster restaurant og som har erstattet Den Anden.

Til forret fik jeg en salat med lun gedeost i sprød filodej med pære i salaten og en dressing på honning og sennep. En lækker forret hvor pæren og den sprøde salat smagte lækkert sammen med osten. Jeg synes dog at der var lidt for meget af den rimelig stærke dressing.

Og Sebastian fik en fiske suppe med gruyére og crouton. "Den var udmærket" siger han.

Og til hovedret fik Sebastian en lammeskank med fennikelfrø, kartoffelmos og en kraftig sovs i bunden. "Denne var lækker" siger han og jeg giver ham ret, da jeg også smagte en lille bid af den meget møre lam.
Og jeg fik en Cassoulet med andelår, toulousepølse, bacon, hvide bønner, tomat og brødkrummer til hovedret. En virkelig lækker og tung ret hvor det hele spillede perfekt sammen.
Til dessert delte vi en creme brulee og en charlotte russe med biscuit bunde og jordbær creme. Begge var lækre og charlotte russe'en var en dejlig anderledes ret som var både blød og smagfuld på samme tid.
Vi havde en dejlig aften på Allo Allo og vender klart tilbage.

Ingen kommentarer: