tirsdag den 9. juni 2009

Den anden

Restaurant: Den anden

Den anden er en søsterrestaurant til madklubben, jeg før har anmeldt, men hvor madklubben godt kan skuffe nogen gange har alle mine nu tre besøg på Den anden været rigtig gode.

Denne aften startede Sebastian med en terrin af fois gras med hindbær og ristet baguette.


Jeg fik en portion charcuteri som bestod af rillettes på svineskank, lufttørret bayonneskinke, landpølse og lidt syltet løg og agurk.  Alt sammen rigtig lækkert og jeg vælger den helt sikkert igen. 

Til hovedret fik Sebastian en poussin med citron, rødløg og oregano og så fik han nye danske kartofler som tilvalg.

Og jeg fik en portion vegetarisk kartoffelgnocchi med sommergrønt og parmesan. En dejlig frisk og smagfuld ret. Jeg kunne især godt lide de sprøde grøntsager sammen med de mere bløde gnocchi; det var en god blanding. Dog var anden jeg fik ved sidste besøg bedre, men den var så også helt fantastisk.

Til dessert fik Sebastian en chokoladefondant med citronkaramel.

Og jeg fik en udmærket creme brulee. En simpel ret lige som den skal være.

Vi havde en dejlig besøg og vil klart besøge stedet igen.

Ingen kommentarer: