mandag den 25. november 2013

Carte Blanche

Restaurant: Carte Blanche
Hjemmeside: http://www.restaurant-carteblanche.dk

Carte Blanche har længe stået på vores ønskeliste, og nu fik vi os endelig taget sammen til at spise der.

Jeg fik:
Karl Johann suppe med trøffelskum
Perlehøne med morkelsovs
Hvid chokolademousse med blåbær

Og Sebastian fik:
Dobbeltbagt ostesouffle med emmentalersovs
Perlehøne - samme som den jeg fik
Citron tallerken


Min favorit ret denne aften var min suppe, der var dejlig cremet og havde en meget intens svampesmag og trøffel. Det er nok en af de bedste svampe supper, jeg har fået. Og min dessert var også rigtig dejlig. Derimod ville jeg gerne have haft lidt mere smag ved hønen, og så kunne den måske have fået lidt mindre.

Sebastian var glad for alle hans retter - inkl. hønen, så måske er det bare mig, der er besværlig :)

Vi havde en dejlig aften, og jeg kan godt forestille mig, at vi vender tilbage engang, men er samtidig ikke helt overbevist. Jeg følte mig måske lidt ved siden af, da vi f.eks. sad ved det eneste 2 mands bord, og resten var grupper, og så virkede det som et meget lokalt sted, hvor mange af gæsterne måske var gengangere.

Ingen kommentarer: