mandag den 27. oktober 2008

London mad oplevelser

London er et fantastisk sted at spise ude i. Der er nogle ting der bare skal til, når man er på besøg i London.

En kugle af min favorit is; ”strawberry cheesecake” fra Haagen Dazs butikken på Leicester Square.

En omgang ”English Breakfast” er heller ikke så dårlig. Jeg kan anbefale ”The Wolseley” (http://www.thewolseley.com/).
Asiatisk mad i Soho. Vi fik god og hurtig indisk mad på ”Imli”, som serverer indisk mad i små tapas portioner, så man kan smage mere. Og så fik vi kinesisk mad på ”Joy King Lau Restaurant”. Jeg fik her malaysiske stegte nudler, som var næsten ligeså gode som dem jeg fik i Malaysien og så fik vi en portion stegt and i strimler med en sovs, som vi selv skulle pakke ind i nogle pandekager og spise. Det smagte fantastisk.

Og en god portion fish and chips er en absolut must; Jeg kan anbefale “The Golden Hind” og/eller ”North Sea Fish Restaurant”. ”The Golden Hind” har den bedste fisk i min mening men det andet sted har de bedste chips og tilbehør og er også den hyggeligste sted og er knap så travl et sted som ”The Golden Hind” (Billedet er fra ”North Sea Fish Restaurant”). Jeg besøger gerne begge steder igen.

Og så er der alle de fine steder. Mere om dem senere.

Ingen kommentarer: