onsdag den 25. maj 2011

Bar Boulud (London)

Restaurant: Bar Boulud
Hjemmeside: http://danielnyc.com/barbouludLondon.html#intro

Vi besøgte Bar Boulud for første gang til en hurtig frokost, hvor vi hver fik en forret efterfulgt af en hovedret.

Jeg fik først grillet blæksprutte med kikærte fritter, aubergine, oliven, kapers, pesto og tomat. Dette var en virkelig interessant og smagfuld forret. Jeg kan klart anbefale denne forret til alle der kan lide blæksprutte.


Og Sebastian fik friteret æg med asparges og sennepsdressing. Dette viste sig desværre at være en ret som lød og så bedre ud end den smagte.


Og til hovedret fik Sebastian en udmærket coq au vin.


Og jeg fik en piggie burger, der foruden en bøf også indeholdt barbecue marineret "pulled" gris. Det var en god burger, men jeg havde nok forventet, at den ville være bedre.


Bar Boulud var nok ikke så god, som vi havde ventet, men alligevel tror jeg, at vi vender tilbage en dag - på grund af deres meget varierende menukort med interessante muligheder. F.eks. har de et interessant udvalg af pølser, jeg også gerne vil prøve.

Ingen kommentarer: