lørdag den 16. april 2011

B&W gastropub

Restaurant: B&W gastropub
Hjemmeside: http://www.bwgastropub.dk/

Vi fik en hurtig frokost på B&W gastropub denne weekend.

Sebastian fik deres B&W burger. Han siger, at bøffen og osten var rigtig gode. Baconet derimod foretrækker han tyndt og sprød fremfor den mere tykke stykke, han fik her. Og han er heller ikke så begejstret for brødet. Pommes fritsene med de 5 slags dyp mener han var gode. Han siger, at det var en god burger, men at han foretrækker Cocks&Cows eller Halifax.


Jeg fik Fish and Chips med tatar sovs. Den var udmærket, men ikke som de gode jeg får i London.


Stedet er hyggeligt og har et menu kort med mange retter, jeg gerne vil prøve, og selvom jeg ikke er så tilfreds med den ret jeg fik denne dag, tror jeg på, at mange af de andre vil falde i min smag. Jeg smagte f.eks. Sebastians burger, og det er klart en jeg må prøve.

Ingen kommentarer: