lørdag den 6. oktober 2012

Uformel aftensmad i spisekøkkenet på Brdr. Price

Restaurant: Brdr. Price (spisekøkkenet)
Hjemmeside: http://rosenborggade.brdr-price.dk

Dette var anden gang, vi besøgte Brdr. Price. Sidste gang var i den mere formelle spisestue, hvor vi denne aften havde lyst til noget mindre formelt og derfor valgte spisekøkkenet.

Vi startede med at bestille to slags snacks; brødfritter med en brandademayo, der er lavet på mælkepocheret frisk torsk og hvidløg, og den anden snack var sprøde kyllingechips på kylling, tapioca og krydderier serveret med en svampecreme. Begge snacks var virkelig lækre og interessante. Jeg kunne især godt lide de supersprøde brødfritter med den skønne torskemayo, hvorimod Sebastian bedst kunne lide den anden.



Til dette fik vi et par drinks. Jeg fik en "planters punch" med mørk rom, citronsoft, granadine, angoustura, mineralvand og is, der var en let syrlig og frisk drink. Hvorimod Sebastian fik den mere tunge "Pangalactic Gargle Blaster" med bl.a. mørk rom og æggehvide.

Og herefter fik jeg pølser med sennep, ketchup og ristede løg samt en sideret af kartoffelmos til hovedret.

Og Sebastian fik noget dejligt mørt bankekød med kartoffelmos.


Vi havde en dejlig, uformel og kort aftensmåltid på Brdr. Price, og jeg kan absolut ikke udelukke, at vi gør det igen. Næste gang vil jeg dog nok vælge noget andet til hovedret. Det var en rigtig god kartoffel mos, og noget godt tilbehør, men pølserne kan jeg få ligesågode i en god gourmet slagter, så jeg kunne nok have lavet det næsten ligesågodt selv.

Ingen kommentarer: