torsdag den 20. august 2009

Le Sommelier

Restaurant: Le Sommelier
Lige nogle få ord og en konklusion på vores besøg på Le Sommelier.
Til forret fik Sebastian en hønseconsommé med asparges og hummerravioli.
Og jeg fik en fois gras terrine med syltede stikkelsbær. En udmærket fois gras men der kunne godt have været lidt mere tilbehør dertil. Til hovedret fik Sebastian et mørt stykke oksebavette. Og jeg fik en variation af kanin med lidt grønt til. Le Sommelier er en god solid restaurant med nogle få interessante retter. Vi havde en hyggelig aften og maden var udmærket men ikke fantastisk. Jeg vil dog ikke udelukke at vi vender tilbage; det er ikke mange steder man har kanin på menuen, og netop kanin havde jeg længe haft lyst til, og der er også en anden hovedret jeg gerne vil prøve.

Ingen kommentarer: