lørdag den 24. juli 2010

Burger på MASH

Restaurant: MASH

Jeg var på MASH for nogen tid siden hvor jeg for første gang valgte deres burger frem for en bøf. Jeg havde hørt godt om denne burger og var derfor spændt på at prøve den.

Selve bøffen var stor og flad som gjorde det nemmere at spise burgeren end det normalt er. Dette kunne jeg godt lide i starten men det betød desværre også at den del af bøffen der stak ud fra bollen ret hurtig blev kold. Bollen og osten og yderlig indhold var udmærket uden at være super. Jeg havde læst i et review at der ville være friturestegte løgringe men dem så jeg aldrig, så de må have ændret retten. Sammenligner jeg mit billede med den på burgerguiden (http://www.burgerguiden.dk/review.php?item=99) kan jeg også nem se forskel. Her er bøffen f.eks. tyk og ikke flad som den jeg fik. Pommes fritsene var virkelig lækre; de var lange og smalle og ret krydrede - måske med chilli men jeg er ikke sikker.

Det var en udmærket burger, men ikke god nok til at jeg vil vælge den igen. MASH er bedre til gode saftige bøffer.

Min liste over favorit burgere er nu:

1) Halifax's Lone Star burger
2) Quote’s grillede burger
3) MASH burger
4) Cafe Marius’s burger

Bemærk, at jeg har byttet om på Halifax's og Quote's burger nu. Jeg synes at Halifax er blevet mere stabil nu. Især er vi blevet glade for den på Falkoner plads. Og så er jeg glad for at man nu kan få min favorit burger i alm. burger størrelse, hvor den før var større end alle de andre.

Ingen kommentarer: