lørdag den 24. juli 2010

Burger på DagH

Restaurant: dagH
Hjemmeside: http://www.dagh.dk/

Jeg fik en "eastbronx" burger på dagH for nylig og den var rigtig lækker. Bøffen er lavet af friskhakket okse og havde en god ost og sprødstegt bacon på sig. Bollen var også god og vigtigst af alt det grønne indhold var virkelig lækker i forhold til normal og også dressingen var god. Til burgeren blev serveret fritter med heinz ketchup og estragon mayo. Dette er klart den bedste burger jeg længe har fået; jeg håber at den bliver ligesågod næste gang :)

Min liste over favorit burgere er nu:

1) Halifax's Lone Star burger
2) dagH burger
3) Quote’s grillede burger
4) MASH burger
5) Cafe Marius’s burger

Bemærk, at hvis dagH's burger er ligesågod næste gang jeg får den, så putter jeg den sikkert på første pladsen. Den var virkelig lækker, men jeg skal lige sikre mig at det ikke bare var denne gang.

Ingen kommentarer: